سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داکت بزرگنمایی صفحه نمایش موبایل تبلت اسپیکر دار بلوتوس 2023

مزیت کیت بزرگ نمایی تصویر موبایل تبلت چیست کجا بخریم

این داکت بزرگ نمایی نمایید از همانند عدسی ذره بین میماند فقط باید پایه‌های نگه‌دارنده را بازکنید، عدسی و گوشی را به آن تکیه بدهید و بعد شاهد بزرگ شدن تصویر خواهید بود استفاده از این کیت برای همه گوشی ها جواب میدهد برای کاری بیشتر محصول و کیفیت درست تصویر حتما نور چراغی که در صفحه منعکس میشود را خاموش یا جایی قرار دهید که هیچ نوری منعکس نشود و حتما همیشه در نقطه وسط تصویر چشمان خود را قرار بدهید تا بهترین کیفیت را داشته باشید.

 

 

مزیت کیت بزرگ نمایی تصویر موبایل چیست

 

 

 

 

مزیت کیت بزرگ نمایی تصویر موبایل چیست :

موقع تماشای یک فیلم یا متن خواندن ، یک صفحه کوچک روی صفحه موبایل ممکن است زحمت بکشد یا با سردرد مشکل داشته باشد. اگر فیلم های زیادی از طریق تلفن دارید ، بهتر است از کیت بزرگنمایی صفحه موبایل استفاده نمایید تا از آسیب دیدن چشم جلوگیری کنید.محصول مورد نظر در بالا این مشکل را حل می کند و از طرح های خلاقانه استفاده می کند تا صفحه نمایش به اندازه چند برابر  بزرگتر شود.پس از باز کردن نگهدارنده و قرار دادن تلفن در پشت لنز ، بازتاب تلفن همراه سه برابر بازتاب بعدی است ، بنابراین می توانید بدون آزار و اذیت فیلم را با صفحه درشت تر  تماشا کنید مخصوصا اگر در خانه یک تلویزیون دارید و گاهی اوقات نیاز است با گوشی فوتبال یا فیلم ببینید این داکت به کمکتان خواهد شتافت.

 

 

ایا داکت بزرنمایی تصور را با کیفیت میکند یا بی کیفیت

 

 

ایا داکت بزرنمایی تصور را با کیفیت میکند یا بی کیفیت :

این بتسگی به سایز گوشی و کیفیت تصویر مود نظر شما داد و خروجی این تصور بستگی به این موارد ذکر شده دارد مثلا اگر فیلم یا عکس شما کیفیت پایینی داشته باشد طبیعتا با بطرگ تر شدن تصور یک مقدار تصور از کیفیتش کاسته خواهد شد دقیقا مثل زوم کردن گوشی شما وقتی یک تصویر با بی کیفیت را  زوم نمایید از کیفیتش کاسته خواهد شد اما نباید از داکت توفق این را داشته باشید که تصوری با کیفیت تر به شما بدهید و این مورد را توجه نمایید چون این یک صفحه زوم کننده است.

 

 

کیت بزرگنمایی صفحه نمایش موبایل

 

 

 

بدون نیاز به باطری :

اگر یک کیت بزرگنمایی صفحه نمایش موبایل را خریداری می کنید ، نگران خواندن یا تماشای یک فیلم با صفحه نمایش صفحه کوچک نباشید ، که باعث می شود تا سه بار صفحه تلفن همراه را آسان کنید. خواندن PDF و تماشای فایلهای ویدیویی در رایانه لوحی خود به دلیل صفحه نمایش بزرگتر از تلفن شما ساده تر است. به دلیل صفحه کوچک ، خواندن یک فایل متنی روی تلفن شما چندان دشوار نیست. اما شما نمی توانید این کار را برای مدت طولانی انجام دهید.سرانجام ، شما باید فونت های متن (کمتر از متن نامرئی) را بزرگ کنید یا آن را با تلفن بخوانید و با رایانه یا رایانه لوحی و خوانندگان کتاب کار کنید. این محصول نیازی به استفاده از رایانه و تبلت ندارد. کیت بزرگنمایی در صفحه موبایل ابزاری ساده اما کارآمد برای حل این مشکل است.


 

کیت بزرگ نمایی تصویر موبایل تبلت

 

 

چیکار کنیم با داکت بهترین تصویر را داشته باشیم :

داکت بزرگ نمایی تصور موبایل از جنس زره بین است و باید حتما مراقب باشید صفحه ان خش نیافتد پس حتما از پارچه تمیز نانو که مخحصوص تمز کردن صفحه مانیتور است استفاده نمایید و در جای قرار بگیرید که نور لامپ مستقیم به استند بزرگ نمایی نیافتند و گوشی را باید طوری تنظیم نمایید که بهترین کیفیت را داشته باشد و شما هم در مرکز صفحه قرار بگیرید تا بهترین تصویر را داشته باشید.